ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم - معرفی روشهای افزایش درامد + معرفی ثروتمندان و توصیه ها

ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم - معرفی روشهای افزایش درامد + معرفی ثروتمندان و توصیه ها

ثروتمندترین مبتکران در دنیای فناوری

نمونه‌ی بارز یک فرد موفق و جوان کسی نیست جز مارک زاکربرگ ۳۱ ساله که با ایده‌ای بزرگ شبکه‌های اجتماعی را دگرگون و خود را بسیار ثروتمند کرده است. اما در کشورهای مختلف نیز افراد جوان و ثروتمند مانند او وجود دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد. با ما همراه شوید.

مارک زاکربرگ زمانی که فکر ساخت فیسبوک را در اتاق خوابگاهش در سر می‌پروراند ۲۳ سال داشت و هیچ وقت تصور آن را نمی‌کرد که در سایه‌ی فیسبوک به یکی از جوان‌ترین میلیاردرهای دنیا تبدیل شود. در ماه مه گذشته، زمانی که او ۳۱ سالگی خود را جشن می‌گرفت سهام او در فیسبوک ۹ میلیارد دلار ارزش داشت.

قطعا زاکربرگ یک اسوه و نمونه برای هم رده‌های خود است اما افراد دیگری در سراسر دنیا زندگی می‌کنند که مانند او جوان و ثروتمند هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری در تهران با ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران بزرگ

اتوبار بارسلون

باربری بارسلون با چندین سال تجربه در زمینه حمل بار شهری و بین شهری آمداه خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای اتوبار بارسلون تماس حاصل نمایید .

22149545 - 88563350 - 44849865

روسیه: پاول دوروف ۳۰ ساله که شبکه‌ی اجتماعی معروفی به نام VK ساخته است

پاول دوروف ۳۰ ساله، مارک زاکربرگ روسیه لقب گرفته است چون که شبکه اجتماعی او با نام VK کاربران بیشتری نسبت به فیسبوک در روسیه دارد. متاسفانه دوروف در سال گذشته مجبور به ترک روسیه شد چرا که مدعی بود دولت روسیه درصدد غصب شرکت او بوده است. او در حال حاضر مالک اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام است.

ایرلند: پاتریک و جان کولیسون که به طور مشترک شرکتی ۵ میلیارد دلاری را پایه‌گذاری کرده‌اند

دو برادر به نام‌های پاتریک و جان کولیسون که هر دو ۲۶ ساله هستند، مارک زاکربرگ‌های ایرلند لقب گرفته‌اند چرا که استارت‌آپ آن‌ها به نام استرایپ توانسته موفقیت‌های زیادی کسب کند. این دو برادر در حال حاضر در سیلیکون ولی زندگی می‌کنند.

استرایپ به تازگی برای راه‌اندازی سرویس اپل پی قراردادی ۵ میلیارد دلاری به امضا رسانده است.

سنگاپور: کوئک سیو روئی ۲۸ ساله و بنبان‌گذار اپلیکیشن کاروسل

کوئک سیو روئی ۲۸ ساله هنگامی که مشغول تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی بود، اخراج شد. اما او با راه‌اندازی اپلیکیشن فروش بدون واسطه به نام کاروسل، سیل عظیمی از توجه کاربران در سنگاپور را به سمت خود جلب کرده است.

ژاپن: یوشیکازو تاناکا شبکه‌ی اجتماعی SNS Gree را راه‌اندازی کرده که ارزش ۱.۷ میلیارد دلاری دارد

یوشیکازو تاناکا، شبکه‌ی اجتماعی خود به نام SNS Gree را در سن ۲۶ سالگی بنیان نهاده است. در سال ۲۰۱۰ و در سن ۳۳ سالگی او جوان‌ترین مالک شرکتی بود که سهام آن توانسته در بالای لیست بازار بورس توکیو جایگاهی به نام خود ثبت کند. ارزش شرکت او ۱.۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

کانادا: مارک لیت، بنیان‌گذار استارت‌آپ بازاریابی ویدیویی به نام ویدیارد

مایکل لیت به عنوان پروژه‌ی سال آخر دانشگاه خود در دانشگاه واترلو، استارت‌آپ ویدیویی ویدیارد را پایه‌گذاری کرد. امروزه این شرکت یکی از بهترین استارت‌آپ‌های کانادا است و توانسته ۲۶ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

سوئد: مدیر عامل اسپاتیفای دنیل ای‌کا در ۳۲ سالگی ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه دارد

مدیر عامل اسپاتیفای در سن ۳۲ سالگی ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه دارد. دنیل ای‌کا البته استارت‌آپ‌های دیگری نیز دارد که آن‌ها را به شرکت‌هایی مانند ای‌بِی و ترید دوبلر فروخته است.

برزیل: گوستاوو کائتانو ۳۳ سال داشته و سامبا تک را بنیان‌گذاری کرده است

گوستاوو کائتانوی ۳۳ ساله در سال ۲۰۰۴ میلادی یک شرکت در حال ورشکستگی پخش بازی‌های موبایل را خرید و آن را تبدیل به سامبا تک کرد. شرکت او امروزه بزرگ‌ترین بستر بازی‌های آنلاین در آمریکای لاتین را دارد.

کنیا: مبارک موییکای ۲۰ ساله اولین شرکت خود را در سن ۱۶ سالگی با ارقام میلیون دلاری به فروش رساند

مبارک موییکای ۲۰ ساله، مدیر عامل زاگاسی است که استارت‌آپی کنیایی برای ساخت نرم‌افزارهای کسب و کار است. در سن ۱۶ سالگی او شرکت هاستینگ وب به نام Hypercentury Technologies را پایه‌گذاری کرد و آن را به قیمتی میلیون دلاری به فروش رساند.

همچنین او بورسیه‌ی تحصیلی بزرگی از دانشگاه هاروارد آمریکا را نیز رد کرده است.

هند: دیپاک راویندران ۲۷ ساله، شرکت جستجوی موبایل اینوز را راه‌اندازی کرد

در سال ۲۰۰۸ میلاد دیپاک راویندزان و ۳ نفر از دوستان او از دانشگاه کانور هند اخراج شدند و شرکت اینوز را راه‌اندازی کردند. این شرکت به کاربران در هند اجازه می‌دهد تا جستجوی گوگل و ویکیپدیای خود را از طریق پیامک انجام دهند چرا که اینترنت همراه در هند خیلی معمول نیست.

سال گذشته راویندران از اینوز خارج شد تا Lookup را راه‌اندازی کند. این سرویس به کاربران موبایل اجازه می‌دهد تا با کسب و کارهای محلی گفت‌و‌گو کنند.

ایالات متحده: مارک زاکربرگ در ۳۱ سالگی یک میلیاردر بزرگ است

مارک زاکربرگ که در حال حاضر سرمایه‌ای ۳۸ میلیارد دلاری دارد و سرمایه‌ی خود را مدیون موفقیت‌های بزرگ فیسبوک است که او در سال‌های جوانی آن را پایه‌گذاری کرده است.

رشد بین‌المللی و سریع فیسبوک به همراه پروژه‌هایی مانند internet.org کار را برای دیگر شرکت‌های نوپا برای موفقیت در زمینه‌ی شبکه‌های اجتماعی بسیار دشوار کرده است.

در ماه‌های گذشته، زاکربرگ زمان زیادی را صرف قانع کردن دولت چین برای آزاد کردن استفاده از فیسبوک کرده است اما تا به حال موفق نبوده است.

۱۰۰ ایده بازاریابی برای تجارت سودآور ( قسمت دوم )

رابطه با رسانه ها

۴۳) از انتشار نشریات جدید متوجه شوید تا اخبار خود را به رسانه و فرد مناسب بفرستید.

۴۴) در روزنامه های عادی یا اقتصادی و نشریات تخصصی مطلب بنویسید.

۴۵) مقاله ای به قلم خود چاپ کنید و نسخه های آن را برای همکاران تان بفرستید.

۴۶) در تنظیم اخبار فعالیت شرکت خود کوشا باشید و آنها را به موقع و چندین بار برای مطبوعات ارسال کنید.

۴۷) یکصدمین، پانصدمین یا یکصد هزارمین مشتری خود را در مطبوعات معرفی کنید.

۴۸) یک جایزه سالیانه به راه اندازید و آن را در بوق و کرنا کنید. مثلا می توانید به بهترین کارمند سال شرکت یا سازمان خود جایزه بدهید.

۴۹) در زمینه رسانه و روابط عمومی آموزش ببینید یا مطالبی درباره آن بخوانید.

۵۰) در برنامه های رادیویی و تلویزیونی حضور یابید.

۵۱) در مورد صنعت یا تخصص خود سفارش یک برنامه تلویزیونی بدهید و آن را به شبکه محلی خود بدهید تا به عنوان یک برنامه عادی پخش کند.

۵۲) نامه ای به سردبیر روزنامه یا مجله محلی تان بنویسید و او را به ناهار دعوت کنید.

۵۳) اخبار خود را همراه عکس مربوطه به مطبوعات بفرستید.

۵۴) مرتبا روزنامه ها و مجلات را برای یافتن فرصت های روابط عمومی بخوانید.

۵۵) برای مطبوعات مقالات «راهنما» درباره حوزه تخصصی کسب و کارتان بفرستید.

۵۶) در صنعت خود تحقیق کنید و پس از کشف یافته ای مهم، آن را در اختیار مطبوعات بگذارید.


خدمات مشتری و رابطه با مشتری

۵۷) از مشتریان تان بخواهید که بازگردند.

۵۸) تماس های تلفنی مشتریان را بدون فوت وقت پاسخ دهید.

۵۹) روی دستگاه پیامگیر تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات کار شرکت، مکان و فرد پاسخگو را ضبط کنید.

۶۰) روی دستگاه پیامگیر تلفن، پیامی بیادماندنی یا «نکته روز» را ضبط نمایید.

۶۱) برای مشتریان تان نمایش یا هر رویداد جالب دیگر را سازماندهی کنید یا بلیت تئاتر و سینما و... برایشان بفرستید.

۶۲) در دفترتان با حضور مشتریان یک سمینار برگزار کنید.

۶۳) تشکرنامه های دستنویس خوش خط برای مشتریان بفرستید. می توانید برای جشن تولدشان یا سایر مناسبت های سال، کارت تبریک ارسال کنید.

۶۴) مقالات جالب را کپی کنید و همراه کارت ویزیت و بروشورتان برای مشتریان کنونی یا بالقوه بفرستید.

۶۵) بخشی از وب سایت خود را به مشتریان اختصاص دهید.

۶۶) هرازگاهی دکور محل ملاقات خود با مشتریان را از نو طراحی کنید.

شبکه رابط ها و تبلیغ دهان به دهان

۶۷) به یک اتاق بازرگانی یا سایر سازمان های مرتبط بپیوندید.

۶۸) بروشور خود را برای اعضای سازمان هایی که عضویت شان را دارید، بفرستید.

۶۹) در ایام تعطیل، میهمانی تجاری بگیرید.

۷۰) پس از شرکت در یک همایش، برای شرکت کنندگان آن نامه بفرستید.

تبلیغات

۷۱) در فصل های اوج فعالیت تجاری برای کسب و کارتان تبلیغ کنید.

۷۲) یک شماره تلفن راحت و بیاد ماندنی بگیرید.

۷۳) برای سایت اینترنتی خود، آدرس بیادماندنی انتخاب کنید و آن را در کلیه ارتباطات بازرگانی قید نمایید.

۷۴) از طریق پست مستقیم، کسب و کار خود را مشترکا با سایر حرفه ای ها تبلیغ کنید.

۷۵) در یک دایرکتوری ویژه یا کتاب زرد تبلیغ نمایید.

۷۶) به منظور دستیابی به بازارهای خارجی، آگهی دو یا چند زبانه چاپ کنید. این آگهی را در نشریه ای پرمخاطب قرار دهید.

۷۷) به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی نظیر خودکار، پدماوس یا ماگ بدهید.

۷۸) درون پاکت نامه یا مرسولات پستی، چیزی برجسته بگذارید تا کنجکاوی گیرنده تحریک شود.

۷۹) مقابل پیاده روی دفترتان به کمک لیزر یک پیام تبلیغاتی بتابانید.

۸۰) برچسب های جالبی برای نصب روی شیشه اتومبیل طراحی و بین مشتریان توزیع کنید.

۸۱) آگهی های خود را کدگذاری و نتایج شان را دنبال کنید.

۸۲) تابلو ساختمان تان و تابلوهای راهنمای داخلی و خارجی آن را بهبود ببخشید.

۸۳) اگر فکر می کنید آرم شرکت شما منسوخ شده، آن را از نو رنگ آمیزی کنید.

۸۴) حامی مالی یک مسابقه ورزشی یا برنامه رادیویی و تلویزیونی شوید.

رویدادهای ویژه

۸۵) در نمایشگاه های مربوط به حرفه تان، حتما یک غرفه بگیرید.

۸۶) همراه سازمان های غیرانتفاعی، مانند موسسات حمایت از کودکان معلول، اسپانسر یک برنامه یا ضیافت شوید.

۸۷) در دبیرستان ها سخنرانی کنید و به دانشجویان درباره حرفه آینده شان توصیه کنید.

۸۸) خیابانی در منطقه جغرافیایی تان انتخاب و اعلام کنید که نظافت آن را سازمان یا شرکت شما برعهده می گیرد. رهگذران با دیدن نام و آرم شما، متوجه اقدام پسندیده تان خواهند شد

۸۹) بخشی از وقت و پول خود را به سازمان های خیریه یا غیرانتفاعی اختصاص دهید و نتایج آن را در مطبوعات به چاپ برسانید.

۹۰) یک سی دی یا فیلم آموزشی درباره خدمات خود تهیه کنید.

۹۱) کتاب تالیف کنید.

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری در تهران با ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران بزرگ

اتوبار بارسلون

باربری بارسلون با چندین سال تجربه در زمینه حمل بار شهری و بین شهری آمداه خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای اتوبار بارسلون تماس حاصل نمایید .

22149545 - 88563350 - 44849865

ایده های فروش

۹۲) روزنامه ها و نشریات تخصصی را برای به دست آوردن فرصت های تازه تجاری و آگاهی یافتن از عزل و نصب های شرکت ها بخوانید.

۹۳) شعارها و استراتژی های بازاریابی تان را به اطلاع وکیل، حسابدار، بانکدار، تعمیرکار و کانون تبلیغاتی تان برسانید و بدین ترتیب نیروی فروش خود را به رایگان گسترش دهید.

۹۴) ساعات فعالیت خود را افزایش دهید.

۹۵) حتی در ایام تعطیل گروهی را جهت ارائه خدمات به مشتریان اختصاص دهید.

۹۶) نمونه های محصولات خود را در دفترتان به نمایش بگذارید.

۹۷) به مشتریان سابق تلفن بزنید یا برایشان نامه بفرستید تا آنها را دوباره جذب کنید.

۹۸) از طریق اینترنت سفارش بگیرید.

۹۹) به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است.

۱۰۰) از زمان پاسخگویی به سفارش ها بکاهید و روند سفارش مجدد را تسهیل کنید.

۱۰۰ ایده بازاریابی برای تجارت سودآور ( قسمت اول )

هرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود. در ذیل یکصد نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد.

ایده های کلی

۱) نگذارید روزتان بدون پرداختن به حداقل یک فعالیت بازاریابی شب شود.

۲) درصدی از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه سالیانه بازاریابی تعیین کنید.

۳) هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار آنها را ارزیابی و تنظیم نمایید.

۴) یک پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی اختصاص دهید.

۵) هر روز و هر ساعت کارت ویزیت را همراه تان داشته باشید.

۶) یک سنجاق سینه شخصی با آرم شرکت تان طراحی کنید و در جلسات به کت خود بزنید.

بازار هدف

۷) نسبت به تحولاتی که شاید روی بازار هدف، محصول یا استراتژی بازاریابی شما تاثیر بگذارد، هوشیار باشید.

۸) مطالعات تحقیق بازاریابی درباره حرفه، صنعت، محصول و گروه های بازار هدف خود را بخوانید.

۹) آگهی های رقبای خود را گردآوری کنید و با مطالعه آنها، اطلاعاتی درباره استراتژی، ویژگی ها و مزایای محصولات آنها به دست آورید.

۱۰) از مشتریان بپرسید چرا شما را انتخاب کردند و خواستار توصیه هایی برای بهبود کیفیت شوید.

۱۱) از مشتریان سابق بپرسید چرا شما را رها کردند.

۱۲) بازار جدیدی شناسایی کنید.

۱۳) به یک فهرست پستی مربوط به حرفه تان بپیوندید.

توسعه محصول

۱۴) یک خدمت، تکنیک یا محصول جدید ارائه دهید.

۱۵) نسخه ای ساده تر، ارزان تر یا کوچک تر از محصول یا خدمت خود پدید آورید.

۱۶) نسخه ای شکیل تر، گران تر، سریع تر یا بزرگتر از محصول یا خدمت خود ارائه دهید.

۱۷) خدمات خود را بهنگام کنید.

آموزش، منابع و اطلاعات

۱۸) یک تیم مشاوره در زمینه بازاریابی و روابط عمومی مرکب از همکاران و صاحبان کسب و کارهای مشابه را گردهم آورید و به تبادل اندیشه و مسائل صنفی بپردازید.

۱۹) برای کارکنان خود یک صندوق پیشنهادات بگذارید.

۲۰) در سمینارهای بازاریابی حضور یابید.

۲۱) کتاب های بازاریابی را بخوانید.

۲۲) مشترک نشریات مکتوب و اینترنتی بازاریابی شوید.

۲۳) هرماه یک جلسه بازاریابی با کارکنان یا مباشران خود بگذارید تا درباره استراتژی و وضعیت بازار بحث کنید و ایده های تازه بگیرید.

۲۴) به انجمن یا سازمان های مرتبط با حرفه تان ملحق شوید.

۲۵) یک پوشه را برای یافتن طراح، نویسنده و سایر حرفه ای های بازاریابی کنار بگذارید.

۲۶) یک مشاور بازاریابی جهت همفکری استخدام کنید.

۲۷) «سفری خلاق» به شهر یا کشوری مترقی داشته باشید تا تکنیک های بازاریابی آنجا را یاد بگیرید.

قیمت گذاری و پرداخت

۲۸) ساختار قیمت گذاری تان را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید کجای آن نیاز به اصلاح و تنظیم دارد.

۲۹) به مشتریان امکان دهید با کارت اعتباری پرداخت کنند.

۳۰) به مشتریان ثابت، تخفیف دهید.

۳۱) شگردهای معامله پایاپای را بیاموزید. به اعضای برخی باشگاه ها، گروه های حرفه ای و سازمان ها در مقابل تبلیغ محصولات و خدمات شما در نشریات شان تخفیف بدهید.

۳۲) برای «پرداخت های سریع» و نقد، تخفیف قائل شوید و از مشتریان ثابت به صورت قسطی پول بگیرید.

ارتباطات بازاریابی

۳۳) برای مشتریان کنونی و بالقوه تان یک خبرنامه منتشر کنید.

۳۴) بروشوری از محصولات و خدمات تان را چاپ کنید.

۳۵) همراه بروشورهای خود یک برگه نظرسنجی بگنجانید که پول تمبرش را شما پرداخته اید. بدین ترتیب می توانید بازخورد ارزشمندی از مشتریان دریافت کنید.

۳۶) یادتان باشد کارت ویزیت درون جعبه کارایی ندارد، حتما آن را پخش کنید. به هر مشتری بالقوه دو کارت ویزیت و بروشور بدهید تا یکی را نگه دارد و دیگری را به دوستانش بدهد.

فلزیاب

فروش انواع دستگاه های فلزیاب، گنج یاب و طلایاب با ضمانتنامه معتبر و خدمات پس از فروش

۳۷) برای هرکدام از بخش های بازار هدف تان یک کارت ویزیت و بروشور خاص طراحی کنید، (مثلا یکی برای سازمان ها و نهادهای دولتی و یکی برای کاسب کارها و مصرف کنندگان)

۳۸) یک پوستر یا تقویم با آرم شرکت تان چاپ کنید و به مشتریان هدیه بدهید.

۳۹) روی سربرگ، برگه های فاکس یا صورتحساب، شعار یا جمله ای در وصف فعالیت خود به چاپ برسانید.

۴۰) در بروشورهای خود نظرات مثبت مشتریان درباره کالا و خدمات خود را به چاپ برسانید.

۴۱) یک فهرست پستی جدید را امتحان کنید. اگر به ثمر ننشست، آن را به فهرست های کنونی پست مستقیم خود بیافزایید یا به فکر کنار گذاشتن فهرستی بیافتید که توقعات شما را برآورده نمی کند.

<۴۲) برای بازاریابی به شیوه پست مستقیم از پاکت های رنگی یا بزرگ استفاده کنید یا نامه هایی را روی کاغذ سفید بدون خط بفرستید تا کنجکاوی گیرنده را برانگیزد./p>

روشهایی جدید برای میلیاردر شدن

باب پارسونز احتمالا بیشتر به خاطر سایت GoDaddy.com خود شناخته شده باشد. اما امروز او لقب جدیدی دارد و همه باب را یک میلیاردر می نامند. خرید احتمالی شرکت او از سوی کمپانی خصوصی کولبرگ کراویس رابرتس و سیلورلیک پارتنرز با بیش از 2میلیارد دلار می تواند او را جزو تازه ترین میلیاردرهای دنیا معرفی کند. این که او مالک چه مقدار این شرکت نام خواهد گرفت. باب چگونه توانست به این ثروت کلان دست یابد؟ از نظر من 10 اصل مهمی که به او در راه میلیاردرشدن کمک کرده اند، بدین شرح هستند.


باربری بارسلون : اولین و بهترین شرکت حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری


1 – از منطقه آسایش و رفاه خود فاصله بگیرید. تا وقتی که سر جای خود ایستاده اید، هیچ اتفاق معناداری برای تان نمی افتد. خیلی ها به من می گویند که نگران مسایل امنیت زندگی هستند ولی جواب من به آن ها این است که مسایل امنیت زندگی برای اجساد است.

2 – تسلیم نشوید. تقریبا هیچ چیزی در اولین تلاش ما به نتیجه نخواهد رسید. صرفا به این خاطر که کاری که در حال انجام هستید، به ظاهر جواب نمی دهد این بدین معنا نیست که آن اصلا کار نمی کند. این بدین معناست که روشی که شما برای انجام آن کار استفاده می کنید، صحیح نیست. اگر به همین راحتی بود، هر شخص می توانست این کار را انجام دهد و شما هم دیگر فرصتی برای موفق شدن نداشتید.

3 – وقتی آماده رها کردن همه چیز هستید، یعنی از چیزی که فکر می کنید به آن نزدیک تر هستید. یک مثل معروف چینی است که می گوید من فقط عشق می ورزم و باور دارم که این عشق خیلی حقیقی است. این درست مثل این است که بگویید وسوسه رهاکردن درست قبل از اینکه شما به موفقیت رسید، خیلی زیاد است.

4 – همیشه رو به جلو حرکت کنید. هیچ گاه دست از سرمایه گذاری بندارید و از پیشرفت بازنمایند. هیچ وقت از امتحان کردن چیزهای جدید دست برندارید. زمانی که شما جلوی پیشرفت خود را می گیرید، لحظه مرگ کار شما خواهد بود. هدف تان را بهترشدن به هر طریق به صورت روزانه قرار دهید. ژاپنی ها معتقدند که پیشرفت های کوچک روزانه احتمالا امتیازهای بزرگی به همراه می آورند.

5 – سریع تصمیم بگیرید. آن چه ژنرال جورج پاتون گفته را به یاد داشته باشید: «یک نقشه سریع اجرا شده امروز به مراتب بهتر از یک برنامه عالی برای فرداست.»

6 – هر چیزی را بسنجید. من قسم می خورم که چنین چیزی واقعیت دارد. هر چیزی که از قبل سنجیده شده باشد سبب پیشرفت می شود.

7 – هر چیزی که خوب مدیریت نشده باشد، خراب می شود.

اگر شما می خواهید به مشکلاتی که وجود دارند پی ببرید و عامل آن ها را پیدا کنید، چند دقیقه وقت بگذارید و برای مدتی به بخش هایی که تاکنون درمورد آن ها مطالعه نکردید، نگاه کنید، من به شما تضمین می دهم مشکلات تان همان جا هستند.

8 – از زندگی توقع انصاف نداشته باشید. زندگی منصف نیست. شما شکست های خودتان را خواهید داشت. همین که شما سوار اتوبوس شوید و پول بلیت خود را بپردازید، یعنی انصاف رعایت شده است.


باربری بارسلون : اولین و بهترین شرکت حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری


9 – خودتان را بیش از حد جدی نگیرید. اغلب اوقات نیمی از آن چه ما انجام می دهیم به خاطر شانس و اقبال است.

10 – همیشه دلیلی برای لبخندزدن وجود دارد. آن را پیدا کنید. بعد از همه این هاف همین که زنده اید یعنی خوش شانس هستید. زندگی کوتاه است. من با برادر کوچکم موافق هستم. او همیشه به من یادآوری می کند که «ما برای مدتی طولانی در این دنیا نیستیم و فقط برای اوقات خوش اینجا آمده ایم.»

پنج گام آسان تا ثروتمند شدن

وشاید فکر کنید ثروتمند شدن خیلی سخت است، اما در واقع، یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای ثروتمند شدن، کاهش هزینه‌ها و پس‌انداز است، هرچند هیچ چیز به اندازه صبر ارزشمند نیست. تولید ثروت درواقع آپولو هوا کردن نیست بلکه امری بدیهی و واضح است. درحالی‌که ریشه تولید ثروت در عادات هوشمندانه پس‌انداز است، اما علاوه‌براین، شمار زیادی اقدامات دیگر هم هست که هم این فرآیند را تسریع می‌کند و هم ظرفیت پس‌انداز شما را افزایش می‌دهد. بنابراین، با به خاطر داشتن این نکته، توجه شما را به خواندن پنج گام تا ثروتمندی، به نقل از پایگاه اینترنتی کردیت، جلب می‌کنیم.


باربری بارسلون : اولین و بهترین شرکت حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری


امروز و فردا نکنید

هرچه برای تولید ثروت بیشتر تعلل کنید، بیشتر ضرر می‌کنید. تعلل درباره دارایی و برنامه‌ریزی، تنها شمارا از رسیدن به سود چندگانه دور می‌کند. هرچه زمان بیشتری برای اندوختن سود و پس از آن اندوختن سودِ سودهایتان اختصاص دهید، ثروت‌اندوزی برای شما آسان‌تر و سریع‌تر خواهد شد.

ریسک‌پذیر باشید

هرچه ریسک بزرگ‌تر باشد، شانس سود شما هم بیشتر است. اگرچه شاید این کار برای همه اقدام منطقی و صحیحی نباشد، اما اگر هر از گاهی ریسک کردن می‌تواند منجر به افزایش سرعت ثروت اندوزی شما شود. البته، تا پیش از اینکه تصمیم به سرمایه‌گذاری در خرید یک سهم پرنوسان بگیرید یا هرگونه فعالیت اقتصادی دیگری را انجام دهید، باید مطمئن شوید که به‌اندازه‌ای ثبات مالی دارید که بتوانید بر هرگونه ضررهای احتمالی فائق آیید.

شادی‌های شغلتان را کشف کنید

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که شغلتان به نوعی است که در آن هدف وسیله را توجیه می‌کند، خیلی به‌ندرت می‌توانید زمانی را بیابید که از شغلتان لذت ببرید. کمبود تفریح و رضایتمندی در محل کار، رسیدن به موفقیت را دشوار می‌کند و ممکن است شما را از انجام کار بیشتر یا احراز ارتقای شغلی باز می‌دارد. پس سعی کنید در شغلتان چیزی را کشف کنید که از انجام آن واقعا لذت ببرید. حتی اگر این امکان وجود دارد، شغل خود را به‌سمت مسیری تغییر دهید که واقعا از آن لذت می‌برید.

باربری بارسلون : اولین و بهترین شرکت حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری


مخارج خود را محدود کنید

تولید ثروت از پس‌انداز پول بیشتر شروع می‌شود. تقریبا همه این موضوع را می‌دانند، اما گاهی وقت‌ها، به سختی می‌توان راه‌های بیشتری برای پس‌انداز کردن یافت. یکی از آسان‌ترین و موثر‌ترین راه‌ها برای اینکه بتوان هرماه پول بیشتری را کنار گذاشت، این است که مخارج خود را کم کنید. سعی کنید تمام مخارج خود را یکی کنید و آنها را در یک حساب پس‌انداز ذخیره کنید. قطعا در پایان ماه وقتی مبلغی را که پس انداز کرده‌اید را مشاهده کنید، شگفت‌زده خواهید شد.


باربری بارسلون : اولین و بهترین شرکت حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری

چانه‌بزنید

این نکته را به‌خاطر داشته‌باشید که هرچیزی که قیمت بالایی دارد (اعم از ماشین، وسایل خانه و...)، یا تمدید خدمات (نظیر بیمه، اینترنت و...) قابل چانه‌زنی هستند. البته نیازی نیست که خود را مانند یک دیپلمات فرض کنید که باید مذاکرات مهمی انجام دهد؛ بلکه کافی است از فروشنده بپرسید آیا تخفیف هم دارید؟

قطعا، «وارن بافت» یک‌شبه میلیاردر نشده‌است. وقتی صحبت از ثروتمند شدن می‌شود، برخی عوامل در این راه نقش دارند اما هیچ‌یک از آنها به‌اندازه «صبر» ارزشمند نیستند. به شما توصیه می‌کنیم زمان را مدیریت کنید. با صبر و حوصله پس‌انداز کنید و بازهم به‌دنبال پس‌اندازهای بیشتر و فرصت‌های بهتر سرمایه گذاری باشید. با گذر زمان قطعا خود را ثروتمندی خواهید دید که فرصت سرخاراندن ندارد.