ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم - معرفی روشهای افزایش درامد + معرفی ثروتمندان و توصیه ها

ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم - معرفی روشهای افزایش درامد + معرفی ثروتمندان و توصیه ها

به آسانی میلیونر شوید

خیلی‌ها برایم ایمیل می‌فرستند که این کار غیر ممکن است. می‌گویند، «شانس است. یا باید توی یک خانواده ثروتمند دنیا آمده باشی. یا توی یک قرعه‌کشی برنده بشی. یا خانواده‌ات باید خیلی به تو کمک کنند.»

مادری تنها که پنج فرزند دارد این طور نوشت، «من مطالب شما را خواندم و آنها را باور دارم. اما من 50 سال سن دارم و در دو شغل با ساعتهای طولانی کار می‌کنم. نزدیک عید است و من به سختی می‌توانم پول کافی برای خرید هدیه برای بچه‌هایم فراهم کنم. چکار باید بکنم؟»

آقای دیگری این طور نوشت، «خوب اگر برای دولت یا شرکتها کار کنی، نمی‌توانی انتظار میلیونر شدن داشته باشی. در هر صورت شما حقوق ثابتی دریافت می‌کنی و وقت کمی برای هر کار دیگری داری. وقتی که از سر کار به منزل می‌رسی، باید با بچه‌ها بازی کنی و خودت را سرگرم کنی.»
این پرسشها مرا بر آن داشت که در مورد فرصتهای واقعی ثروتمند شدن فکر کنم. کسانی را می‌بینم که آشنایانی ندارند، پول یا تحصیلات دانشگاهی ندارند، ولی با این حال توانستند برای خودشان و دیگران فرصتهایی خلق کنند. آنها چه خصوصیتی دارند؟
 
ادامه مطلب ...

تضمین پولدار شدن شما با این شش راهکار

شش راه برای ثروتمند شدن وجود دارد و من تضمین می کنم که اگر این شش کار را انجام دهید، توان ثروت سازی تان بالا خواهد رفت. 
 
1- این فداکاری را داشته باشید که یک کسب و کار راه اندازی و به مردم خدمت کنید 
 
مردم باید اخلاق کاری داشته باشند و به مردم خدمت کنند. اگر به مردم خدمت نمی کنید، پس منبع درآمدی ندارید. دو راه برای خلق ثروت وجود دارد: بازی مجموع غیر صفر که در آن شما محصول یا خدمت یا ایده ای ارائه می دهید که برای آن به شما پول می پردازند. این معامله ای است که باعث ایجاد ثروت می شود. راه دیگر خرید سهام است که آینده آن یک بازی مجموع صفر است. با این تاکتیک، چیزی به اقتصاد اضافه نمی کنید، بلکه زندگی شما وابسته به از دست دادن پول از سوی دیگران است. 
  
ادامه مطلب ...