ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم - معرفی روشهای افزایش درامد + معرفی ثروتمندان و توصیه ها

ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم - معرفی روشهای افزایش درامد + معرفی ثروتمندان و توصیه ها

چهار خطای مالی رایج در خانواده های جوان

در سنین جوانی، زوج ها اغلب نسبت به خطرات آینده بی تفاوت هستند. انرژی و روحیه جوانی باعث می شود دوران بازنشستگی و دشواری های آن از نظر زوجین دور بماند. جوانان آینده را پیش روی خود می بینند و از این رو ترسی درخصوص شرایط احتمالی آنی ندارند. اما مساله نگران کننده این است که ناآگاهی نسبت به آینده، نمی تواند از عواقب عدم برنامه ریزی و غفلت جلوگیری کند؛ چرا که نحوه خرج کردن پول در زمان جوانی و در زمان خردسالی کودکان، شرایط زندگی افراد را در دوره های بعدی و به خصوص در زمان رشد فرزندان تعیین خواهد کرد.
 
ادامه مطلب ...

ترفندهای مدیریت زمان از زبان 9 میلیاردر موفق

هر روز شامل ۱۴۴۰ دقیقه می‌شود. افراد موفق سعی می‌کنند که بهترین استفاده را از این دقیقه‌ها ببرند و مدیریت خوبی روی کارهای روزانه خودشان دارند. استفاده درست از زمانی که در اختیار دارید، تاثیر زیادی روی موفقیت شما خواهد گذاشت.

 افراد موفق هم به همین دلیل توانسته‌اند دست به کارهای بزرگ بزنند. در این مطلب ترفندهایی از ۹ میلیاردر موفق در دنیا را بیان می‌کنیم که ممکن است باعث موفقیت شما هم بشوند.
 
ادامه مطلب ...

رازهای ثروتمند شدن از زبان میلیونر خودساخته

 هارو اِکر که میلیونری خود- ساخته است، در کتاب پرفروش‌اش به نام "اسرار ذهن میلیونر، " به شناسایی کنش‌های ویژه‌ای از ذهن شخص میلیونر می‌پردازد، که می‌توانند به افزایش مهارت شما و همچنین افزایش پولتان بینجامد. 
 
ما در اینجا ۱۱ موردی را آورده‌ایم که شما همین امروز می‌توانید آنها را بکار بگیرید: 
  
ادامه مطلب ...