ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم - معرفی روشهای افزایش درامد + معرفی ثروتمندان و توصیه ها

ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم - معرفی روشهای افزایش درامد + معرفی ثروتمندان و توصیه ها

چگونه پول را به سمت خود جذب کنیم؟قسمت اول

آیا از میزان درآمد خود راضی هستید؟ آیا کاری که انجام می دهید از لحاظ روحی و مالی شما را ارضا می کند؟پاسخ اکثر افراد منفی است ولی آیا هیچ وقت به دلیل آن فکر کرده اید؟آیا شرایط بیرونی را دلیل ایجاد این شرایط می دانید یا مشکل را در شرایط درونی خودو نحوه اندیشیدن خود می دانید؟ اگر شرایط بیرونی را دلیل نارضایتی خود از شرایطتان می دانید این مقاله به شما کمکی نمی کند ولی اگر نحوه تفکر و نگرش خود را دلیل ناکامی و نارضایتی خود می دانید خواندن مقاله را ادامه بدهید.

همه انسانها خواهان ایجاد شرایط بهتر در زندگی خود هستند.تعداد کمی علت ناراضی بودن خود را پیدا می کنند و با قرار دادن خود در مسیر صحیح شرایط خود را تغییر می دهند اما اکثر افراد نمی توانند راه خود را پیدا کنند و به جای اینکه خود عنان زندگیشان را دردست گیرند تابع شرایط می شوند و به ناچار از خواسته ها و آرزوهای خود چشم پوشی می کنند.اگر شما جزء دسته دوم که اکثر قریب به اتفاق جامعه را تشکیل می دهند نیستید برای اینکه در مسیر صحیح قرار گیرید چند پیشنهاد برایتان داریم.

۱- برای اینکه بتوانیم درآمد خود را افزایش دهید و ثروتمند شوید باید ذهن خود را مجددا برنامه ریزی کنید.

بپذیرید که شرایط امروزتان بدلیل نوع نگرش و تفکرتان از گذشته تا امروز بوده است.پس برای اینکه شرایطتان تغییر کند باید به گونه ای فکر کنید که تاکنون فکر نمی کرده اید.پس نوع تفکر و نگرش خود را تغییر دهید.سخت است اما شدنی است.

۲- برای خود مشخص کنید چه می خواهید.

یک ضرب المثل چینی می گوید برای کسی که مقصدی ندارد همه راهها به مقصد ختم می شود.برای خود هدف تعیین کنید.هر هدف خوب باید دارای ۵مشخصه اصلی باشد.۱- شفاف و مشخص باشد. یعنی اینکه هدف را برای خود کاملا واضح و با توجه به شرایط خود تعیین کنید ۲- قابل اندازه گیری باشد.برای اینکه بتوانید میزان پیشرفت خود در دستیابی به هدف را اندازه بگیرید باید هدفتان قابل اندازه گیری باشد ۳-قابل دسترسی باشد.یعنی هدفی در نظر گرفته شود که امکان پذیر باشد.۴- واقع بینانه باشد.هدف رویائی نباشد.۵- زمان بندی داشته باشد.اگر زمان مشخصی برای دستیابی به هدف خود در نظر نگیرید ممکن است مدتهای مدیدی دستیابی به هدف شما طول بکشدو موجب دلسردی یا کاهش انرژی برای شماشود.

درآینده در مورد هدفگذاری موفق مطالب بیشتری ارائه خواهد شد

باربری بارسلون اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل و باربری در تهران با ارائه خدمات در کلیه مناطق تهران بزرگ

باربری

باربری بارسلون با چندین سال تجربه در زمینه حمل بار شهری و بین شهری آمداه خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای اتوبار بارسلون تماس حاصل نمایید .

22149545 - 88563350 - 44849865

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.